Page 10 - KOÇAN 5.SAYI
P. 10
İzmir’in ‘boyoz’una Puffya ile lezzet katacak Pastacılık yağlarının köklü markası Turyağ, boyoz gibi %100 susuz yağ gerektren, sıcak tüketlen tüm mil- föy hamurları, kuru poğaça, börek ve kruvasan çeşitleri için üretği Turyağ Pufya’yı İzmirli lezzet ustalarının be- ğenisine sundu. Geçtğimiz yıl küresel gıda bileşenleri üretcisi Cargill bünyesine katlan Tur- yağ, pastacılık yağlarındaki iddiasını yeni ürünleriyle devam etriyor. Baş- ta, İzmir’in marka lezzetlerinden biri haline gelen “boyoz” olmak üzere ku- ru poğaça, kruvasan gibi ürünler için geliştrdiği Turyağ Pufya’yı, basınla birlikte sektörün temsilcileri ve bayile- rine tanıt. yapmaktan mutluluk duyduklarını “Şu anda pazar payımız yüzde 15 se- ifade eden Görgülü, Cargill’in bitkisel viyesinde bulunuyor. Ancak hedefmiz İzmir Wyndham Otel’de gerçekleş- yağlar alanındaki küresel uzmanlığı ile bu pazarda orta vadede ilk iki sırada trilen basınla sohbet toplantsında Turyağ’ın bir asırlık deneyim ve yerel yer almak. Türkiye’de endüstriyel ve konuşan Turyağ Satş Müdürü Halit pazar bilgisinin birleşmesinden doğan pastacılık yağları sektörü, insanların Görgülü, yerel ve yöre- sinerjinin sektöre yeni bir dışarıda yemek yeme kültürü geliş- sel lezzetlerin Türkiye soluk getreceğine vurgu tkçe artyor. Bu alanda pazar her yıl için önemini vurgula- yapt. genişliyor.” yarak, yeni ürünler için de hazırlıkların devam Önümüzdeki dönemde Türkiye pazarı hakkında değerlendir- etğinin altnı çizdi. ürün geliştrme, sürdü- me yapan Turyağ Kat ve Sıvı Yağlar rülebilir tedarik zinciri ve Ticaret Müdürü Erik Van Straaten de, Yeni ürün lansmanında müşteri memnuniyetne odaklan- Türkiye’nin yerel ve küçük işletmelere İzmirli ustalarla buluştu! maya devam edeceklerini ifade eden sahip olması dolayısıyla Avrupa’dan Halit Görgülü, Balıkesir’de kurulu üre- farklı olduğunu dile getrdi. Türkiye’de Adını 1916 yılında kurulduğu İzmir’in tm tesislerine yatrımların sürdüğünü yerel ihtyaçlara uygun ürünleri geliş- Turan semtnden alan Turyağ’ın, Car- de dile getrdi. trdiklerini dile getren Van Straaten, gill tarafndan satn alındıktan sonra “Pastacıların isteklerini 6 ay boyunca geçirdiği büyüme ve değişim sürecinin Türkiye’de pazarda çok sayıda irili u- dinleyerek gerçekleştrdiğimiz yeni bir parçası olarak piyasaya sundukları faklı ve yerel marka olduğunu belirten ürünü tüketcilere sunuyoruz” ifadele- ilk yeni ürünün tanıtmını da İzmir’de Görgülü, sözlerini şöyle sürdürdü: rini kullandı. 8
   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15